Alla inlägg under juni 2011

Av call eao - 8 juni 2011 10:39

Spänningen var hög och energi härjade vid den första live show av The Voice, som hölls på Warner Bros partiet i Burbank, Kalifornien. Det fanns också viss förvirring, eftersom de flesta hörde fråga bland de skock fans turen att göra mål biljetter var, "Vad händer ikväll? Som uppträdde? "
"Jag bryr mig inte, jag är bara spännande att se Christina Aguilera," insköt en 20-någonting kvinna fläkt med röda och svarta hår. Mina tankar exakt. Teamet val var över. Striden rundor var vunnit och förlorat. Visst, jag hade ingen hade ingen aning om vad som skulle komma tisdag kväll men jag brydde sig inte. Det var bara roligt att se vad är utan tvekan den mest begåvade skörd av hoppfulla och tränare för att träffa den lilla skärmen - åtminstone på NBC.
Walking in den lilla pressrummet precis bakom scenen, passerade jag en väldigt avslappnad Adam Levine och en mycket flishugg Cee-Lo Green, som höll en päls trots det perfekta 71-gradiga vädret.
"Det är kallt i studion," showen ombud förklarade, när jag snarfed på hans fantastiska, men helt onödigt, garderob val. Det var faktiskt inte kallt i studion. Det var så varmt, faktiskt, att Green behövde fläktade av (mer om det senare).
Publiken samlades utanför (nästan fyra timmar innan show time, märk väl) såg yngre och kantigare, och ska jag säga svalare än fans som går till American Idol Inspelningar. Till skillnad från i Idol, var mormors och små barn fyller inte platserna. Istället The Voice säte fyllmedel måste vara minst 16 år (till skillnad från Idol's minimiåldern för åtta) och sprang hela spektrat av rocker kycklingar, Xtina-älskare, indie hipsters, barnklubb, och i övrigt snygga nötter musik.
På min väg till 1.200 platser Studio 16, jag gjorde ett depåstopp på toaletten där jag såg fan favorit Beverly McClellan röka en cigarett och chattar med en produktion assistent. Jag kunde inte säga om hennes röda kilt var äkta så jag frågade. "Kilt!" Svarade hon. "Inga kjolar här." Senare frågade jag henne om hon skulle sluta röka och hon sade: "Oooh, inte Christina inte vet. Men nej, jag är en rökare. "
I väntan på toaletten linje, hade blyg tävlande Xenia tydligen att gå riktigt, riktigt illa bara ögonblick innan dörrarna var öppna och hennes handler frågade om hon kunde skära i linje. "Naturligtvis", sade vi alla. Väl inne var den lilla sångerskan sjunga i hennes badrum stall, öva sin sång för natten.
Här är några andra bakom kulisserna godbitar av showen, som började med värd Carson Daly tillkännage, "Holy sh-, vi ska leva i kväll!"
Fan favoriter. Att döma av shout-outs från publiken, det är säkert att säga att Aguilera är fläkten favorit (hon hade en skock flickor som var klädda i Team Xtina t-shirts) med Levine en god tvåa. Faktum är att några solo shout-outs från kvinnliga fans som ville uttrycka sin odödliga kärlek sparkade igång natten.
Domarnas resultat. Coacherna prestationer av Queen medley var pre-tejpade. Vid 17:30 PT, Aguilera, Levine, Grön och Blake Shelton utförde låtarna två gånger. Producenter plockade de bästa av de två och var igång redan vid 6. Däremot gäster och domare på Idol före tejpade sin viktiga föreställningar per vecka i förväg. Säger bara.
Hop till det, Carson! Hur den mottagande få pumpas upp för att gå live? Han gör en snabb liten hop och hoppar upp i luften för att få hans blod i rörelse. Han berättade EW efter showen, "Det hjälper mig att få min energi upp."
Det sätter lotion på The Rock Star. Levine kan ha vänt ner en makeup touch-up eller två, men han var okej med sin stylist massera lotion på armarna innan du går live. I rättvisans namn, väloljade vapen gör tatueringar står ut mer.
Shelton kön bekymmer? Fil detta under T.M.I På en reklamavbrott, en kille som heter Bill som värmer upp publiken frågade Shelton om äktenskap till Miranda Lambert och hans svar sätt ", gift två veckor och jag är fortfarande inte få någon!" När Bill gick in för en uppföljning , coachen skojade, "Vilken typ av information vill du ha om mitt äktenskap?" Ja, Blake, jag tror att du bara gav oss några saftiga deets själv!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards